Officeclass Hero

Hej Cuties!
Har verkligen inte bloggat på superlänge! Det blir typ en update där ja säger att ja ska bli bättre och uppdatera mer.. Men har helt enkelt inte tid, så den här gången så säger jag bara: Jag uppdaterar när jag kan!
Nu kan ja egentligen inte iofs... Axel och jag ska kolla på Tinker Tailor Soldier Spy. När vi såg den på bio så somnade jag, såklart. Kan inte se filmer på fredagar längre. Kanske är det åldern eller att jag går upp 05.00 varje vardag. Who know?? Ja låter det vara osagt så ingen säger att de beror på åldern..
Har fullt upp på jobbet nu. Mycket har förändrats. Företagsnamnet, kollegorna, miljön och arbetsuppgifterna. Jobbar just nu som inköpsassistent för mitt företag ute på Nya Karolinska Solan som min gullegubbe Bosse dragit in kontraktet på <3 Det är inte en dans på röda rosor om man säger så. Det är riktigt hårt arbete, jag har minst sagt lärt mig att hantera stress. Och det är ju bra, det är nog stressigare än vad det är på doken, det positiva är att man inte luktar svettpuck hela dagen :) Men jag trivs! Får lära mig sjuktmycket av alla kloka och smarta kollegor och sen får jag lära min montörssvenska. Jag tror att det kommer hjälpa mig med att förstå vad Nisse säger, han är ju byggjobbare..
Där jobbar jag iallalfall 2 dagar i veckan, resterande jobbar jag som projektadministratör på vårt kontor i Västberga. Eftersom jag är ute på NKS måndag o tisdag så finns det minsann saker att göra när jag kommer in till Västberga. Man är ju inte sysslolös där heller. Det är skönt med miljöombytet, från de trånga och ljudliga kontoret på NKS till det nya ljusa fräscha på Västberga. Och viseversa. Dock kommer jag inte vara ute på NKS så länge till, både tråkigt och bra. Jag hjälper bara till tills dem hittat någon som kan jobba som inköpsassistent på heltid där. Det har inte jag möjlighet till..
Att gå tillbaka till att lägga all fokus på ett jobb kommer förhoppningsvis leda till att jag pratar i sömnen om jobbet konstant. Haha, lilla Axel får stå ut med flummiga konversationer med mig när jag sover. Tror iofs att han tycker det är skoj..!
Nej nu ska jag slappna av! Varit igång sen 05.20.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0