Sicken helg!

Jag är verkligen skitdålig på att uppdatera min blogg. Glömmer jämt bort det! Men ska ta tag i det nu!
Ska berätta lite kort va som hänt i helgen!
Hade en underbar helg som jag mest spenderade med Elle, mitt hjärtas dam! Vi sågs i fredags och hälsade på min mormor och morfar<3 Jag åkte hem senare på kvällen och vi bestämde oss för att ses på lördag oxå! Så vi åkte in till stan för att kolla in Pride Festivalen tlsm med Siribus och drog bort till grevturegatan där Elle fick köpa sina macarones. Hon var helt lyrisk! Var så himla roligt att se henne så glad<3
Senare på kvällen gjorde vi drinkar hos mig och Axel, eller okej. Elle å axel gjorde drinkar. Vi drog in till das stockholma och kollade på Sthlm crusing! Feeet kul! Sen sov Elle över hos mig och helgen var bara underbar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0