Semester dagarna på landet

Jag har haft underbara dagar i Häggeby! Jag åkte till mitt älskade Häggeby i måndags och våldgästade hos Elle. Hon är helt underbar och tittat inte bort, eller tror jag är lesbisk, när jag spontant slänger ut mig orden. Jag älskar dig! Du är bäst!! Hehe, hon är fan bäst! Hon och jag går long back! Vi har vuxit upp tlsm, hon är som min syster <3 Anywho så tog vi promenader sent på kvällen och cyklade. Jag stannade hela tiden och plockade smultron. Sommar om något. Vi nattbadade och shoppade loss på Ica där vi köpte x-antal ögonskuggor. Man måste ju ha lite nytt! Dampat har vi gjort också de nya som flyttat till vår lilla by! Går inte att skriva vad som hände får det för inte det rätta! Så de får bli internt mellan Elle och mig! Vi var förbi Nisse som stolt visade upp hur fint hans nyinstallerade vatten spirar i köket och toan! Sen har vi spenderat tid hos mormor oh morfar. Både Elle och Axel har kramat om dem. Så kul när man får höra så snäll saker om sin kära vän och pojkvän<3 Har shoppat med Elle och min älskling i jakan. Vi som egentligen inte skulle shoppa.. Hehe men men!! Man behöver lite nytt!! Smultronpussar på er!!!



Kommentarer
Ellinor - elles baksidor

Hjärtat då! <3
Vilka härliga bilder :)

2012-07-12 @ 18:55:14
URL: http://ellesbaksidor.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0