hallå??!

Tjaba! Läget annars??

De är fett bra med mig iallfall! Är inne på tredje jobbveckan, weehoo! Önskar jag hade semester och var brun som en pepparkaka! Olyckligtvis är semestern slut och jag blev faktiskt inte brun som en pepparkaka under de tre veckorna :/ Men de är lugnt! hehe... Ska ta en soldusch med Linda och Siri innan Maria kommer tillbaka från Kreta. Hon kommer med säkerhet vara brun så då får man ta på sig rustningen, eller i detta fall, ta en soldusch så man är minst lika brun! :D
Har fått en helt mainia på Gossip Girl igen, streamar och streamer som en galning. Suger att man bara kan titta 1 timme i taget och sen vänta 30 min för att fortsätta. Men men! Bättre än att ladda ner!
Imorn ska ja till Alvik för att käka lunch med Siri! De ska bli jätteroligt! Aldrig har vi käkat lunch med varandra då vi jobbat, bara under gymnasiet :P Så de ska bli skööj! Matte och jag kommer köra bi ända dit så de kommer inte ta så långt att ta sig dit.
Va fan ska jag göra sen på kvällen imorn?? BAKA! Jojomen! Vi har fräschat till vårt kök som vi nu kallar för kommunistköket! Fett niiijz! ;) Röd luckor och lådor med lite stänk av vitt! En hammare och en skära som saknas bara! :)
Nä tror de gått 30 min nu så ska fortsätta kolla på GG innan de är dags för en dansk skräkfilm! Hehe, kmr bli interessant!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0