Uppdatering at last!

Jag har verklingen varit riktigt kass på att uppdatera.. Har så mycket nu, sambo, jobb, vänner...Okej, de är iofs bara tre saker men de tar upp mesta av min tid <3
Tänkte uppdatera ite nu iallafall :)

Det har hänr mkt sen sist.. Mamma träffade Axels mamma.. Svärmor möter svärmor.. Herregud vad nervös jag var, asså då menare jag GALET nervös. Men de gick bra! Ginna följde med, vilket var en asbra Ice-breaker. Så de pratade om henne, mig och Axel och en massa annat. Det var jätte kul:) Mamma och Axel mammas sambo började sjunga Klas Klättermus sånger.. Hehe, de var great!
Axel och jag håller på att planerar gaderoben nu.. Jag får seriöst panik. Tack och lov har Siri och Linda kommit med en massa förslag och kna hjälpa mig. Jag har ju sjukt mkt kläder och skit och har just nu bara 3 lådor för dem.. De går bara inte.. K A O S. Men, När jag får min lön så åker jag illa kvickt till IKEA och fixar en bra lösning för mina kläder <3 Får lite panik men ska väl inte överdriva så himla mkt antar jag..
Åh vad jag längtar till helgen btw! Ska ta hand om min tjocka lilla tax Ginni över helgen. Jag tänkte ta en tripp till Lindingö då och hälsa på tjejerna och vidga Ginnis vyer lite grann <3 Kmr bli jätte härligt!


Min kärlek och jag på Lisas studentskiva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0