Skadeglad???

Hola at youre boy! Nu är jag på g till Lindish! Imorn bär det av till Alanya! Wohoo! Som jag har längtat!!! Ska bli så skönt med sol och värme 4 once. Är verkligen ingen bra sommar i Sverige i år. De är som Thomas Ledin säger: sommaren är kort! De mesta bort! No shit sherlock! Anyway! Det var inte kul att säga hej då till min älskling! Hur kmr jag klara mig ?! :( min älskling <3 saknar honom redan :( Jag får hålla ut! Ja menar om Mia kan klara sig utan sin pojkvän i 6 månader borde jag klara mig utan Axel i 7 dagar utan att avlida! Vilket fall som helst ! Får att jag ska må bättre måste jag va skadeglad! Det är 35 grader i Alanya nu. Hur mkt är de i Sthlm ?? Eh, typ 20? Max!! Mohahaha!! So long fuckers!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0