helg

Hola Senoritas!
Nu är det söndag vilket förmodligen många vet.. :) Vilken helg!
Jag och Axel hade inflyttingsfest i fredags. Och vilken fest!! Några kompisar till Axel kom och så självklart mina. Linda, Siri, David och Elle och Amanda. Omg vad kul det var! Några av Axels kompisar drog tidigt, typ nvid halv tio tiden, de gjorde Axels syrra med :( Men vi andra fortsatte att köra. Bara botten upp och dans på röda rosor i lght. Spelade en massa bra musik, så som Lady Gaga och Veronica Maggio. Axel tyckte såklart att de inte var så bra... Han gillar ju västkust-rock musik..  Vad det nu är :S Haha, alla drog vid halv två. Så Axel och jag följde dem till tåget och släpade våra fötter hem sen. Vi sov typ till klockan ett sen. Så himla skönt! Bara sova ut :) Vi åt en brakar frulle med melon and stuff för att få energi till IKEA. Jag veeeet! IKEA på en fucking lördag?!!! Men jag var tvungen, hållit på att nojja sönder mig med att jag inte får plats med mina grejer, men nu var det nog! Så nu har jag och my love en nice nice gaderob. Ska bara fylla den med mer kläder sen :P
Idag hade vi inflyttings tillställning för släkten, blev en begränsad gästlisat dock efter som det är liiiite ont om plats :P Mormor & morfar kom, vilket var underbart. Kära mojjmojj och mojjfar <3

Här är en bild från i fredags btw..


Lidna och Jag tlsm med en massa alkohol & Bus som fotar <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0